12.3.2012

i have nothing


Heh, huomasin et viime postauksesta on tasan viikko, ja tänään on TAAS maanantai! Sisäistän vissin aina sen et maanantai on blogipäivä, ku mitä nyt muistelen nii monet postaukset on juuri maanantai kirjotettuja. :D Tänään back to basic after one week of winterholiday ja ja ja vois ois voinu kyllä vielä lomalle jäädä. =)) Oli tosi mukava loma ja meniki nii noppeesti. 

(kivat rusketusraidat mulla.. )

Kaunis lauantai-ilta
_
Wammanen BFF for sure! <3



Ainii, anteeks et oon vähän "töhö" (niinkö tytöt mua sanooo), muttako vkpl:n jälkeen menin aivan paniikkiin, ku en tuosta kännystä löytäny Market-sovellusta ( siis omistan samsung galaxy s:n ja marketista saa ladattuu kaikne mitä tarvii son niinkö yhtäkuin APPstore Applella) nonii, sit tänään koulun jälkeen kävin DNA:lta kysyy et voiko olla mahollista et se sovellus is gone, et ku kuitenki tuon kännykän perus ja tärkeimmistä sovelluksista, sit se katto se myyjä aivan tyhmänä minua, sit pyys kännykkää kattoon. Se katto sitä ehkä sekunnin murto-osan nii osas sanoo et joo son tässä, son vaan vaihtanu nimee PLAY- KAUPAKSI ja sit se vieläki semmosella "ei oikeasti, et oo tosissas" -ilmeellä katto mua:D, hävetti nii paljon ja jottain sannoin takas et aijaa noni, no mutta kiitos ja lähin.. :'DD Okei, myönnän oon vähän avuton näitten tietekniikka juttujen kans ja oon varmaan kaikista niistä tekniikan ihmelapsista se, paras tekniikan ihmelapsi, mutta no can do. 
 

/who else than you K?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti