16.7.2012

An addict, what an addict...

Hellurei! Uus viikko on alkanu mainiosti, sillä viime viikkoisen ei-kesäilmojen jälkeen aurinko on päättänyt taas tulla kehiin ja minä tietenki heti herättyäni söin ja siivosin kämppää forcella ja äkkiä ulos palvomaan aurinkoa! aaah

Oon aina ollu tosi nettin ystävä. Muistan, kun ala-asteella oli nii in olla ii2:sessa, sitte se siirty IRC-galleriaan ja siellä mulla oli kuvia vaik kui monta vuotta!! :D Tässä joku päivä sitte käytiin vasiten Thitun kans siellä kattoon, ku sillä oli vielä kuvia sielä (!!) :D:D
AIIVAN erilainen siittä ku viimeks oon käyny sielä (about 2-3 vuotta sitte!?) Sinne oli tullu vaikka mitä uusia juttuja ja siellä voi jakaa vaikka ja mitä! Katottin vaan, et joo terve, ei tätä osaa enää käyttää, ehhe.
Liityin facebookiin ehkä sillo ku olin kasilla?ysillä?, mutta aloin käyttään sitä säännöllisesti (liianki säännölisesti..) lukiossa. Since then, voin myöntää, olen addiktoitunu aivan siihen.. (jonaki kausina enemmän, jonaki vähemmän)  :(, mutta mulla on kuitenkin  hyvä syy siihe miksi näin.. Mulla on kavereita ympäri maailmaa ja Suomea ja ylläpidän minun "sosiaalista" elämää ja yleissivistystä?! :D menikö läpi?:D Mutta ehkä se lohduttaa, että  uskon ja TIIÄN et en oo ainoo tämmönen facebook-addikti?
No nii sitten jatkuu... about 2 vuotta sitte halusin kokeilla käyttään twitteriä. Ja nyt käytän sitä päivittäin! Jos tykkää seurata julkkiksia (voit vaikka jutellaki niiden kans!?!!), maailman menoa jne, nii tää on se oikee tiedonväline! Voi myös helposti jakaa kuvia, omien päivityksien lisäksi. :) 
Uusin addikti kohteeni on, Instagram. Se on semmonen ilmainen kuvien jakaus ohjelma. Toimii Androidilla ja Iphonella. Sinne vaan rekisteröidään ja sitten aivan vapaasti lisätään omia kuvia, sit siellä voi kans seurata julkkiksien ja sun omien kavereiden kuvia, jotka myös käyttävät kyseistä ohjelmaa. Ja sit normaalisti toimii LIKE and COMMENT -osio. :) Instagrammissa lisätyt kuvat voi myös samalla painalluksella jakaa twitterissä sekä facebookissa, jos nii haluaa! :) Kolme kärpästä yhdellä iskulla! ;) 











Käytii tivolissa tänää ja pitihän se Jenkun päässä kokkeileen uuta laitetta, Mega Flippiä! Me muut pysyttiin maan tasalla.. meinas itteä alkaa jo oksentaa, pelkästä katsomisesta...
Ainii ja Thitu kävi siihe kolmesti (3)!...
Sellanen päivä takana! =) Chaooo!

pictures by google & instagram

/who else than ur K?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti