8.8.2013

Is summer already over?

Heyy, joko kesä on ohi?! Tänään oon istunu jo koulussa, mikä tuntui tosi epätodelliselta! Mulle koulujen alku on aina tietänyt samalla kesän loppua...Mutta tänä vuonna, musta ei tunnu nii -tai en ainakaan halua ajatella niin. Ilmat täällä pohjosessa vois olla toki lämpimämmät, mutta kyllä pärjäsin tänäänki olla hameella liikenteessä! =) 
Tää kesä on ollu aivan mahatva (tähän mennessä:p), yks parhaimmista kesästä.. taii jopa parhain kesä ikinä!! Sain viettäää kesän neljässä eri kaupungissa ja seura oli tietenkin mitä mahtavinta. Alkukesä Helsingissä töitä tehdessä  ja mun krebaystävien kans hengailessa, viikoksi tulin sieltä kotiin viettään Juhannusta ja sit miltein koko heinäkuun Turussa tein töitä vähä väliä ja muuten vaan lomailin. Sieltä sain tosi paljon uusia kavereita ja siellä myös tapahtui jotain odottamatonta, mikä on muuttanut mun elämää, ja josta oon toosi häppi! :)) 
Heinäkuun loppupäivät me oltiin Mian ja Jenkin kans Pietarissa Nooran luona. Reissu oli aivan mahtava! Me ei ees muisteta milloin ollaan viimeks ollaan oltu just 4 of us..!? Mut siitä reissusta kerron myöhemmin! :)) 
Pietarin reissun jälkeen oli aika palata takaisin tänne kotiin. On ollu kiva hieman rauhoittua yksikseen täällä, mutta välistä on ollu niin hiljaista, että hajottaa... Onneks nyt alkaa jo arki koittaan... tekemistä riittää ja time flies! 


Jengi koossa alkukesällä :))

 /Who else than ur K?!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti