31.1.2013

Work hard or go home!

Hellurei! Aukasin äkkiä konee ja tulin tänne ku  mulla oli vasta kaikkea juttuja  mitä oisin halunnut  teidän kanssa jakaa, mutta nyt kyllä ne kaikki  katos... tää on just tätä!
Ihan sama, höpötän sitte jotain muuta kivaa tänne.. :D Mun tämän vuoden yksi tavoiteista on se, että haluan reenata ja harrastaa urheilua säännöllisesti ( tietty terveellinen ruokavalio kulkee sit tän jutun kanssa käsi kädessä.) Noh, kerta tavotteet on asetettu, nii jostaki se pitää alottaa et niitä saavutetaan. Maanantaina marssin salille ja ostin kk- kortin ja tähän mennessä oon käyny jo 3 päivää jumpissa. Maanantaina CXWORX:issä, josta oon aikasemminkin hehkuttanu. Tiistaina RPV:ssä. Keskiviikkona tuli sopivaan saumaan lepopäivä ku mulla oli ripsiasiakas ja vasta tulin BC pulse 30 -jumpalta ja voin kertoa et soli nii tappojumppa, että oon oikeesti aivan kuollut nyt... 30 minuutin ajan liikuttiin maksimisykeen lähettyvillä. Hyppimistä, juoksua, kyykkyjä,punneruksia ihan kaikkea! Awesome!





kuvat : weheartit

 En koe, että mun ruokavalio on ikinä ollut kauheen epäterveellinen, tai siis, että mun
 ruokavalio pitäis heti ja nyt äkkiä uusia. Meillä kuitenkin miltein aina löytyy lämpimästä ruuasta kasviksia ja vihanneksia. Kalaa syödään n.2 kertaa viikossa ja muuten lihaa ja kanaa (mitäs muutakaan?!? Terävä huomio taas.. ). Vesi toimii ruokajuomana. Tietty mitä viikonloppuna tulee  aina vähän herkkuja otettua mut kaikki on kohtuudella otettu ( vai onko?!) Kuitenkin kun säännöllinen reenaaminen on aloitettu, ruokavalioon pitää hieman perehtyä, jotta keho ja mieli  voi hyvin (lihakset kasvaa oikealla tavalla, kovan reenin jälkeen palauttavaa juomaa/ruokaa jneee). Mulla on perusperus tieto kunnon reenaamisesta ja siihen liittyvästä ruokavaliosta, mutta todellaki tarvin enemmän tietoutta tässä asiassa! Onnkes on lähipiirissä PT ihmisiä ja urheilun "ammattilaisia" ;) 

google.com

Tässä mun muutaman päivän joitan ruokia...

Äiti teki vohveleita toissapäivänä. En halunut perus hilloa ja kermaa sen kans, vaan halusin terveellisemmän vaihtoehdon.. tässä tulos:

Vohvelia tonnikalalla, salaatilla ja raejuustolla 

Tuna sallad and cottagecheese

Paistettua herneitä, nakkia ja sipulia soijalla maustettuna 



Jaahas, tästä tuli sitte tämmönen postaus, kukapa ois uskonu! hah. 
Nonii hauskaa torstai illan jatkoa teille! :) 

/Who else than ur K?!

Ps. Oho, huomenna on jo perjantai!! uujeee

2 kommenttia:

  1. Tsemppiää liikuntaprokkikseen! You can do it:))Oot ollu kyllä hurjan reipas ja mikään ei voi pysäyttää sinua! :)

    VastaaPoista
  2. Kiiitos kannustuksesta Jemina! =)) Tän on pakko onnistua, ei oo muuta vaihtoehtoa! ;)

    VastaaPoista