2.4.2013

Hymyilyttää

Hellou! Mahtava loma takana ja nyt takaisin arkeen. Meillä alkoi tänään työharjoittelu. Oon nyt 2 ensimmäistä viikkoa koululla, Kauneuspysäkillä ja sitten suunnan etelään.
Voin kertoa, että mulla on tällä hetkellä aika mahtava fiilis Mun ei tarvi ressata mitään koulujuttuja, vaan saan päivät pitkät tehdä sitä mistä tykkään, nimittäin hoitoja. Asiakkaita meidän koululla piisaa, joten tahti on tosi kova. Se ei kuitenkaan haittaa, kerta työ on niin mukavaa!
 Beauty businekset jatkuu kotiin tultua ripsiasiakkaiden kanssa ilta myöhään. Tiedän, että buukkaan(?) itteni aivan täyteen, mutta hey u know, oon opiskelija, raha on aina tervetullut. Oikeastaan se on vain kiva pieni lisä tässä hommassa. Työnteko on mulle se tärkein.
 Harjoittelu tekee mestarin, näinhän se vaan menee.  :) 




/who else than ur K?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti