26.4.2013

Kaikkiruokaiset

Hellouu! Oon pian ollu täällä Helsingissä jo viikon. Oikein hyvin oon viihtyny täällä. Thitu on käyttäny mua erissä paikoissa syömssä ja istumassa, että huh huh!:D 
Työharjoittelu on sujunu aika leppoisasti, suurinpiirtein tutustumista tuotteisiin ja talon tapoihin. Ens viikolla pääsen sitten tekemään, jeee! :) 

Vapiano , best choice for the pasta lover!

Memphis, sentää jotain terveellistä ku ei oo aivan vaaleeta leipää!:D

Java cafe? Passion mojito, uus lemppari!

True dat
Yli viikon jälkeen sain vierotettua mun riisiaddiktin

Friteerattua ananasta + jätskiä mulle ja Norpalle, Thitulle  Friteerattu jätski, yammi

Singapore wok, hyvvää!
Love it!

Cacao puu? Sairaan hyvät ja makeat kaakaojuomat

I give it a year! Aiivan loistava leffa, suositelen!!!

 Mami tuli kans tänään reissusta, tuolta Intiasta ja kävin pikasesti moikkaan sitä lentokentällä. Olipa vain ihana nähä mamia yli 2 viikon jälkeen!! :)))


Starbucks, pastasallaattia ja vadelma yogurttia, namms


Mami got her hands tattooed in India!

Vitsi vitsi. Äiti kävi siellä Intiassa häissä ja siellä perinteisesti kaikille häävieraille maalataan tuollaisia hienoja vänkyröitä...! Kyllä ne, jostain hennatatoinnista(?) menee ku on pysyneet viikon verran!

Nyt unta palloon, Öitä! :) 

/who else than ur K?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti