2.5.2013

Klada vappen!

Hellou!
Helsingin wappu check.

Tiistaina istuttiin iltaa Thitun luokkakaverin tykönä Kalliossa. Meitä oli kauhee lössi, mutta loppujen lopuksi vain 3 meistä päätyi baariin.. Dom Helsinki Discotheque check. Meillä oli sairaan kivaa kolmestaanki ja meno oli loisto. Sieltä päädyttiin Arabianrannalle. Kaikki oli nii väsyneitä, että läppä oli aivan sairasta... (tai oikeastaan koko Thitun luokka on yhtä pervoa porukkaa, ihan sama mitä kello näytti :DD..Terkkuja!!) 

Hain meille munkit, ennenkö lähdetiin mihinkää. NAM

Munkit ei oikein paljoo nälkään auttanu...Mäkki pelastaa!

Pariskunnan venyttelyhetket at 5am...



Vappupäivänä eksyttiin Kaivopuistoon, mihin moni muukin oli eksynyt... 

mistä näitä ihmisiä  oikein tuleee?



Haalarityyppejä ja minä!
Kasin jälkeen suunnattiin takaisin keskustaan ja päädyttin Bar Chapliniin pelamaan bilistä! Guess who won?!?!? uujee! Pelit pelattu ja nälkä taas yllätti, ei muuta kun Iguanaan!

Kaikkea hyvää, jooo!

Täysin vatsoin jaksettiin vielä jatkaa matkaa Kaislaan. Kello 2 yöllä mun matka päättyi Thitun ihanaan sänkyyn.
Muutaman tunnin yöunet ja reippaana ylös (not) tekemään 9h työpäivää... Taas oon hyvin järjesätny mun työvuorot... Kuitenki oli ihana tulla kotia tälläisen pyödän ääreeen!!

Riisiä ja kanawokkia! aaah

Vielä odottaa jälkkärit tuolla jääkaapissa! ;)
Niin, mikä kesäkunto2013?!


Mulla oli siis aivan mahtava vappu, toivottavatsi teilläkin! :))

/who else than ur K?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti