13.5.2013

Turku weekend

Hellou! Oikein mukava viikonloppu Turussa check ( siellä on aina kivaa!). Perjantaina töiden jälkeen hyppasin suoraan junaan ja pari tuntia myöhemmin löysin itteni jo Turusta. Kerkesin olla about 20min, nii mun kännykkä oli lyöty ihan lukkoon.. kiitos ihanan serkkupojan.. :D Jostain syystä en edes mennyt siitä panikkiin niikuin mulla on tapana, ku rakkaasta kännykästäni kyse. Selvisin perjantain illan ilman sitä vallan mainiosti!
Mun kaveri hyppäs samaan junaan mun kaa ja nää toimi meillä matka eväänä, heaven!

Lauantaina koitettiin soittaa DNA:n asiakaspalveluun ja saada mulle puc-koodi. Puhuin kolmen ihmisen kanssa ja kaikki neuvoi aivan eriä.. Miten voi olla mahdollista? Puolen päivän jälkeen mun puhelin oli silti lukossa. Kiroin dna-asiakaspalvelun syvimpään maan rakoon. Ei sitten muu auttanut kun marssia Dna-kauppaan. Siellä oikein miellyttävän näköinen (hah) ja iloinen miesmyyjä sai mun kännykän auki 5 minuutissa. Se kirjaimellisesti pelastimun päivän, jeijjj! =)))))
Iltalla mentiin Pikku-Torresiin syömään, ja pakko sanoa et paras grilli/texmex ruokapaikka tähän mennessä missä on käyny! 

Nii hyvää, ja nuo ranut oli mitä parhaimpiaaa!
Kaikkiin ruokiin kuulu vielä salaattipöytä, mikä oli vain plussaa! 
Syömisen jälkeen siirryttiin Fonttiin istuun. Oltiin kahden vaiheella; baariin vai just chill, Suuurinosa oli rennon hengailun puolesta, joten Filmtownin kautta sohvan äärelle.
Vuokrattiin 3 leffaa; Sinister, TED ja Hobiitti, mutta Hobiitti jäi näkemättä. Sinister oli aika pelottava, mutta loppu lopuksi tosi hyvä. Ted, noo aivan paras! No doubt! :D

Sunnuntaina vietettiin äitienpäivää aivan rennoin merkein kotona enon, tädin ja serkkujen sekä mummon kans ja sitte kävin moikkaamassa vielä kummitätiä. Oikein mukava äitienpäivä oli! =))

Happy sunday with lovely cousin!!=))
Sitten meillä oli photosessiot serkkutytön kaa, joka rakastaa nii poseerata! Tässäpä ne tuleee...






Aivan mahoton, en kestää! :DDD


Vivian neuvoa mua kans posettaa, mutta ei musta ollu oike siihe... :D

Perus turisti poserauksesta lähdettiin... 



"ota se ruoho kätee ja poseraa" käskystä..


Koko viikonlopun oli aivan mahtava sää ja sain otettua hieman väriäki pintaan, häppiii!=))
Tänään paluu arkeen tuntui aivan sairaan raskaalta...
Nyt seukiks skypeilyä rakkaaan geminisiskon kanss! :))

Heidooo! 
/who else than ur K?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti