18.10.2012

Autumnbreak

Päivää! Minä olen nyt l o m a l l a, vaivaiset kaksi päivää plus vkpl. Khyllä, meillä on liian lyhyt syysloma.. :( 
No mutta, kyllä tässä kerkeää vaikka mitä saada aikaseks! Tänään ollaan jo iskän kans käyty Kemissä näyttämässä autoa, ko siinä on joku vika.. sitte kurvattu Keminmaahan cittariin josta, kävin hakemassa Mulle ja Tiutaulle (tiialle :D) lahjapussit! Pari viikkoa taaksepäin oltiin siellä myymässä Lumenen tuotteita, ja eilen sieltä oli tullu  puhelu et me myytiin nii hyvin et  tultiin toiseksi jossain cittarien välisessä kilpailussa! =)) 
Ja tän kunniaksi ne halus palkita meidät lahjapusseilla, joista löytyiii.... 

Syossin minifööni, leffa, aftersun voide, puhdistusgeeli,meikki pussukka, iittalan kivituikku jnee :) .
Oon kyllästyny kattomaan mun mintunvihreäää kännykänkuorta, nii eilen päätin et tekasin uuet! :D
Lopputulos tässsä..


Hoppeeta glitterii! 

edellinen näytti tältä

Tän päivän ohjelmaan kuullu vielä kynsien lakkaus, luvassa taas glitteriää! ehheheh.
Huomenna Rovaniemellee juhliin meiän Nooraaa! Whiii!:))

Have a nice dayy gals! :) 
/who else than ur K?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti