26.10.2012

Goodbye straight hair!

Iltaa! On perjantai-ilta ja minä -pörröpää- tässä sängyllä, läppäri sylissä ja kinkku-juusto-paprika lautanen vieressä vietän laatu-aikaa itseni kanssa... whippii. Väsyttää aivan sairaasti vaikka mitään varsinaisesti en ole tänään tehnytkään, tai ainaki siltä tuntuu...
Okei, aloitetaan tää päivä aiivan alusta. Tuossa kun mainitsin "minä pörröpää", tarkoitin sitä aivan kirjaimellisesti! Sillä otin tänään HIUSPERMANENTIN!!! Asia ei ollut mitenkään suunniteltua tai mitään. Kampaajaopiskelijat tarvi mallia pikasesti, ja minä hulllu päätin kerranki repästä ja suostua koekaniiniksi!:o
Mulla on aiiiina ollu aivan suorat hiukset, ja se on todellaki ollu se mun juttu. Kiharoita tykkäsin vaihtelevasti vaan laittaa juhliin ja tällee. Mutta nyt kaikki on toisin. Huh huh! :D Tässä on nyt kova totettelu näihin. Peili taitaa olla mun paraskaveri seuraavan viikon. Ei siinä nää on kivat. Lähinnä pelkään vaan näiden laittoa, miten saan joka aamu nää näytään siltä ku tänään hiuspysäkiltä lähin...Ehkä nuo uudet hiustuotteet auttaa jonkin verran.?! Heh. 
Noni, nyt paljastan tän pörröpään.. :D

Ennen 

Jälkeen

Aiivan kiva muutos, eiköh?! =) 
Käytiin Jenkin kans pyörimässä kaupungilla tuon hiusoperaation jälkeeen ja törmättiin Norpan äitiin Rajalla ja se tarjos meille Italian Sodat! :D

Vadelma makuset sodat, namm
Sitte tällä hetkellä....
Minun iltapala, nam....

Nyt on hiukset paljastettu ja voin alkaa jännäämään PLL uutta jaksoa!!
Chaoo!
Who else than ur K?!






2 kommenttia: