25.11.2012

Läppä, joka sai aikaan monet itkut

Heippa! En olis eilen herätessäni uskonu, että soitto hätätkeskukseen olis kuulunu mun lauantaipäivään.. 
Valmistauduttiin baariin lähtöön Nooran tykönä, kunnes puol 12 mulle tulee viesti kaverilta et nyt on oikeesti HÄTÄ! En siinä alkuvaiheessa oikein osannu ajatella, et oliko nyt oikeesti sillä hätä vai ei. Kunnes viestejä tullaa tiuhaan tahtiin:  2 aikusta miestä pakottanu hänet autoon, ovet lukossa, miehet puhuvat jostain hylätystä mökistä, miehellä oli naamat piilossa ja huput päässä... aloin täristä, panikoimaan, itku tuli... Me oltiin kaikki aiivan paniikissa. Herätettiin Nooran porukat ja äkkiä puhelu hätäkeskukseen. Siinä vaiheessa kun Noora sai annettua tämän kyseisen kaverin numeron hätäkeskusmiehelle, mulle tulee puhelu, tältä kyseiseltä kaverilta. "Hei, se oli vaan läppä" ja hihitystä kuului taustalta. Tämä ja ja kaks muuta kaveria oli vaan halunnu vähän kiusannu meitä...just. 
Siinä vaiheessa, mulla ei riittäny enää ymmärrys mihinkään.. Olin nii vihanen ja silti nii helpottunu. Lopulta nämä kaveritkin tajusit, kuinka yli tää juttu oli menny.
Oon monesti, miltein aina(?) menny lankaan ku nää kaverit on päässy juksaan ( oon ni hyvä uskomaan..), mutta tämä  läppä ylitti nii isosti rajan, että tää juttu ei helpolla unohdu. 

/who else than ur K?!

ps. Tärisen vieläki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti