14.11.2012

That is totally magic!

Iltaa! Ollaan tuolla töissä Cathisin  kans sovittu, jos et jotkut asiakkaat haluavat kestovärjäyksiä nii niitäki sitten teen meikkien lisäksi. Sillä on myynnissä Colonarin kestovärjäykset ja niillä mie olen sitte tehnytkin. Oon nyt saanu niitä itekki kokkeilla. Periaatteessa varmasti kaikki kestovärit toimii samalla tavalla (väripurkki  + hapete), mutta Cathi halus antaa mun niitä kokkeiltavaks, et miltä ne tuntuu. Ne oli hyvät, mie tykkäsin! Ollaan koulussa ja mie ite teen Refectocilillä, mutta tätäki kyllä voin suositella! Aluksi tuntu tosi oudolta, ku se väriaine oli aivan vaaleeta, (jopa MUSTA väri), sitte hapete oli nestemäistä (Refectocilillä oon tottunu käyttämään voidemaisen ja nestemäisen väliltä olevaa hapetetta). Kulmien värjäyksessä, ku sitä levitetään aluksi, son aivan läpinäkyvää, sitte pikkuhiljaa se väri alkaa siinä muuttuun sen väriseks, mitä on käyttäny. Tosi jännä! Refectosilillä heti värin levittämisestä vaikutusaikaan kulmat vaihtelee tumman ruskeista pikimustaan, riippuen väristä. Vaikutusaika on kummallaki merkeillä melko samat. Aina oppii uutta! :))



Next new thing! Tää juttu on aiiivan uutta mulle ja aluksi ku kuulin tästä, nii olin et jaa ei varmaan toimi!
Oon aina kironnu glitterikynsilakan poistoa..ne lähtee nii huonosti. Sittenku kynsisät on saatu kaikki glitterit poies, nii niitä löytyy vaiheeksi sun sormista ja käsistä... äääää!
Mutta siihen on nyt tullu ratkaisu!! Nimittäin tässä....

Totally magic touch!!
Tämä kynsilakan poistoaine toimii siten, että työnnät sormi kerrallaan tuohon purkkiin (miks tää kuullosti nii karulta?!), sitten vähä pyörität sormes semmosen muutaman sekunnin ja otat poies. TADAAAA Kynsi on jo puhdistunu!! Miettikää ku mulla on aina ainaki semmosen 4 kerrosta kynsilakkaa (aluslakka, 2x värilakkaa /glitteri, ja päällyslakka. Ennätys on ollu  9 kerrosta...!?), nii tällä sain kaikki kynnet puhdistettua varmasti alle 3minuutissa! SOO MAGICAL! 
Nonii nyt on kaikki asiat hehkutettu nii  lähteä tästä iltatoimiin! 
Ziao! :))

/who else than ur K?!

2 kommenttia:

  1. nuita lakanpoistajia on ollu vaikka kui kauan, muistan ko pienenäki meillä oli tommonen, ( eri merkkinen totta kai) niin ite en tykänny siitä :'D

    VastaaPoista
  2. Niinkö! No olempa mie olla hittaana näissä mukana, ku vasta nyt tosiaan törmänny moiseen! :)

    VastaaPoista