21.12.2012

HAPPY FRIDAY

Hellou! 7viikkoa tyharjoittelua, 2 eriä paikkaa, 2 ihanaa pomoa, paljon opittua asiaa, CHECK! Tosi kivaa on ollu kemppareissa töissä, mutta silti mulla on ikävä kouluuun!! Mutta koulua en viitti ajatella viikkoon, koska nyt alko loma! yeyy!! =)) 
Arvatkaapa mitä?! Pari postausta taaksepäin mainitsin siitä, Nina Riccin hajuvedestä... ja Olen nyt sellaisen onnellinen omistaja!!!! Sain nimittäin minun pomolta sen kiitokseksi kivasta 4 viikosta! =)) Aaa, tää on liian hyvä alku lomalle! 

Tässä se on!!=))


Kyllästyin niihin valkosiin kynsiin, nii nyt on vaiheeks mustat... 
 
                           

Illan suunnitelmissa ois hengailua minun ihanien ja höpsöjen ystävien kans, joita oon nähny viimeks.. EN EES MUISTA MILLOIN!! Varmaan viimeks kesällä??!... Joten aika innoissaan oon illasta! Toivottavasti teilläki on hyvä ilta! =))
 Moikkaaa! 

/who else than ur K?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti