30.12.2012

Throwback 2012

Huomenta! Kello lyö kohta tasan 7... Enkä oo ehkä ikinä eksyny näin aikaste tänne... Mulla menny loman aikana unirytmi aiivan sekasin, mutta en aatellu että se on näin sekasin. Heräsin reilu tunti sitte!??!
Istun sängyllä hiton pimeässä huoneessa, niin hiljasessa kämpässä, että voin kuulla ku ilmastointi huutaa ja mietin tätä mennyttä vuotta.Onhan tää vuosi jo aivan loppu suoralla.
Tää vuosi on ollu oikeastaan tosi hyvä vuosi! Vuoden ensimmäisen kuukauden sain viettää ulkomailla, Vietnamissa, koulu on menny paremmin ku hyvin, meillä oli kesällä jenkin kans parhaat synttärit ikinä (tai ainki minun osalta, en ala puhuu jenkin puolesta mitään:D), paljon uusia tuttavuuksia tehty, kesällä viikon Turussa oli jotain aivan parasta, oon saanu oppinu ja kokea uusia asioita, annoin/uskalsin ensimmäistä kertaa elämässä värjätä mun tukka, mistä tykkään kovasti PLUS otin aiivan extemporena permiksen! 
Tää vuosi on kasvattanu mua myös ihmisenä. Pikku hiljaa huomaan "aikuistuvani" (mitä?!) ja ajattelenki nykyään joissaki asioissa aivan erillälaille mitä esim 2vuotta sitte. Tähä vaikuttaa myös se, et melkein kaikki mun kaverit on tänä syksynä muuttanu opiskelun perässä muualle ja oon tyylii ainoa meiän ystäväpiiristä, joka on vielä juuttunu tänne. Yksin ku oon täällä (hyi, kuullostipa tosi synkältä..:D) ja aikaa on ollu rutkasti. Ajatuksia on voinu kelata tyylii tuhat kertaa eestakas. 
Tietenki hyvään vuoteen kuuluu myös ei nii iloisia asioita, joitten kans kamppailen vieläki, mutta uskon että pikku hiljaa loksahtaa palatki yhteen näissä asioissa. Ainaki haluan uskoa niin! 
Oon miettiny kauan, et mitä haluan ensi vuodelta. Siihe en ole löytäny vastausta, eikä siihen välttämättä tarvikaan saada. Just go with the flow! Tavoitteeksi pistin, et nyt tai ei koskaan haluan alkaa reenaan kunnolla ( =säännöllisesti, ei siis mitään "tähtään fittneskisoihin " -kunnolla...:D), sillain että voin tuntea itteni terveeksi ja hyväksi. Koulun käyn kunnialla läpi ( vissiin jokavuotinen tavoite..?) ja kaikki muut saavat tulla, sittenku niitten on aika tulla, en ota ressiä (Retu, sieki  varmasti uskoo tuohon viimiseen lauseeseen.. :D)

Nyt on kaikki vuodattu tänne, ja ehkä voisin koittaa vielä nukahtaa muutamaksi tunniksi?:)
/who else than ur K?!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti