4.2.2013

11 niitä 11 näitä

 Hellou allihopa! Aloitetaan tällä kertaa viikko Haaste tehtävällä! 
Eli sain nätti, kiltti!? -blogin kirjoittajalta tälläisen haasteen 11 asiaa -haasteen. Tässä ei vissin auta muu ku tarttua haasteeseen..! :D 


Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään. Ja vastata myös haastajan 11 kysymykseen. Haastajan pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa jolla on alle 200 lukijaa. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut. Ei takaisin haastamista.


Okei, 11 asiaa minusta tulee  tässä:

1. Oon tosi häppi siitä, että minussa on sekoitusta 2 aivan erilaisesta kulttuurista.
2. En juo ollenkaan kahvia. Voisin, kyllä harkita opetella sitä juomaan.
3.Oon ex-futari! Pelasin sitä reilut 8 vuotta, mutta sitte kiinnostus jotenki vaan loppui ja nykyään käyn  jumpissa ja lenkkeilen.
4. Uskon kovasti siihen, että kaikella on tarkotuksensa.
5.Juhlimisessa on parasta, sitä ennen laittautuminen!
6.Tappelin pienenä poikien kans, joten oon ollu tosi kovis neiti..
7.Säikyn tosi helposti ja mua on tosi helppo narrata...
8.Kaikista eniten pidän romanttisista leffoista, tai sitte trilleri/toiminta/kauhu leffoista.
9.Ihmisenä oon tosi tunnollinen ja auttavainen. Haluan aina toisten parasta ja tehdä muut tyytyväiseksi, että välillä unohdan mitä itte haluan.
10. Kiinnyn tosi helposti ihmisiin, mikä joskus koituu mulle tosi pahaksi.
11.Olen haaveilija.





Mun on pakko myöntää, että hain tähän hieman apua mun läheiseltä ystävältä, kenen kanssa oon varttunu.Tuntuu, että se tuntuu minut vissin paljon paremmin ku minä itse! Pamautti 5 minuutissa yli 20 asiaa minusta.. kun samaan aikaan sain 2 asiaa kirjotettua ylös.. 
Thänkiu! :)))


Noh, sitten siirrytään Nättiä, killtiä!? -blogaajan 11 kysymykseen mulle! 


1. Kenet julkkiksen haluaisit tavata?
   Rihannan ja Bruno Marsin!

2. Mikä on suosikki ei-ehkä-niin-kehuttava elokuvasi? Siis leffa, jonka katsomista ei melkein kehtaa tunnustaa.
    Apua, tää on vaikeaa....Ranskalainen leffa ku KAAPPI! :D Kertoo miehestä, joka työkentelee kondoomitehtaalla.. (Y). Tais olla yläaste aikoja ku oon sen kattonu. Enkä muistaakseni kattonu sitä ees loppuun, nii huvittava se oliki!

3. Kun olet ostoksilla pidätkö siitä, että myyjät tulevat kyselemään, voisivatko he olla avuksi, vai haluatko katsella omassa rauhassa ja kysyä apua, mikäli tarvitset sitä?
    Katselen mieluiten rauhassa ja kyselen sitten ku tarvin apua.

4. Voisitko kuvitella joskus hankkivasi plastiikkakirurgiaa? tai kosmeettista kirurgiaa?
    Itse asiassa tää asia on käyny mielessäki, joten voisin.

5. Mikä on ensimmäinen tai ensimmäisiä blogejasi, joita aloita lukea?
   Öööh, Ps.i love fashion, Xeniasday  ja Kenzaa. Näitä luen edelleen.

6. Oliko sinulla lapsena lemmikkiä?
   Eii ole ikinä ollu.

7. Mikä on kallein kosmetiikkatuotteesi, jonka omistat? tai olet koskaan ostanut?
   Ööh.. varmaan Joe Blasconin meikkivoide ja Thalionin hoitotuotteet

8. Kuka on suosikki koomikkosi? ulkomainen ja suomalainen erikseen, jos on. (linkitä vaikka video)
    Suomalaisista todellaki Sami Hedberg tai Karimmm, mutta se ei taija olla aivan oikee koomikko..:D Ulkomaisesta ööö.. nyt tulee mieleen vaan Chris Rock, joten se saa nyt kelvata vastaukseksi! :D

9. Mitkä ovat sinun lemppari pitsatäytteesi?
   Lähiaikoina jos oon pitsaa syöny nii son aina ollu kebabpitsa. Eli siihen on tullu kebua, sipulia,tomaattia,juustoa ja dressingiä.

10. Mikä on lempi tv-sarjasi?
     Criminal Mind on totally yks lemppareista!

11. Onko 12 tuotetta suihkussa liian monta?
     12?! :D No on se, jos vain suihkusta löytyy nui monta! Mutta jos kylppyristä nii son just ja just! :D
 

Katkaisen tämän haasteen tähän, enkä aio ketään haastaan. :) 
Hauskaa alkanutta viikkoa kaikilleee! :) 

/Who else than ur K?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti