22.2.2013

HAPPY ME, HAPPY FRIDAY, HAPPY EVERYTHING!!!

Slsjdlkjsdsd!!! I'm soo in heaven!!! Täällä Torniossa on tänä viikonloppuna RajaTwist-tapahtuma tuolla  kauppakeskuksessa. Tänään tapahtuma lähti käyntiin ja AXEL SMITH soitti musiikkia parin otteeseen Kauppakeskuksessa!!! Minä ku aina oon rakastununu tähän mieheen, kiirehdin suoraa koulusta Rajalle katsomaan mun unelma miestä! =))) Meininki oli katossa ja minä pikku tyttöjen seassa ihailin tätä näkyä kännykän kamera kovassa käytössä! Koitin pysyä "coolina", vaikka sisälläni halusin huutaa, kirkua ja hyppiä innosta! :DD En muista milloin viimeksi oon ollu näin innoissaan, jonkun näkemisestä?!?! :D 


Häppinä menossa kouluun ja innoissaan tästä päivästä!


!!!!!

!!!!=))))

                                   
Vissiin tuli räpsittyä kuvia joka suunnasta! :DD
Ooon aina tykänny Axelin tyylistä ja kaikesta. Eikä se tälläkään kertaa tuonu pettymystä! ;) Stylish freshman as alwaysss!! 

Nyt koitan hieman rauhattua ja lähen hoitaaa hieman bisneksiä ja Zumbaan! :) 

Hauskaaa viikonloppua teille! :) 

/who else than ur K?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti