18.2.2013

REVÄHDYKSIÄÄÄ ja Instagramia

Ilthaa! Viime viikolla revähti oikea reisi (moneskohan kerta ku mainitsen tästä..?!), mutta se on nyt paranemiseen päin. Kävin vasta Zumbassa, onnituin reväyttämään nyt vasemman reiden (ja eilen ehkä pienen pienen vatsalihaksen, jota en halua myöntäää....). Hyvin mulla siis pyyhkii näin heti alku viikosta! 
Saanen siis esitellä mun new best friend for now.... 


... URHEILUVOIDE/HEVOSVOIDE!


Purkki on kivasti koristeltu eläintarroilla, siitä kiitos mun luokkakaverillee!! :DD

Aamulla olin vielä häppi, en voi sanoa enää samaaa...


Tässä ois vielä lopuksi mun viimeisimpiä kuvia Instagramissa :) 

Pikku-Kareni

Tuna-raejuusto-salaatti-vohvelii

First touch of Essie

Lady of the house!

Perjantain leffa-ilta

Juhlimaan kiinalaista uutta vuotta :)

Happy Lunar New Year gift ( moneymoneymoneyy!!)

Liilat ombret

Pedrina's Chicken hamburger
Mut löytää Instasta nimellä : kkarenteresa  :) 

/Who else than ur K?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti